piątek, 13 kwietnia 2012

ROZDZIAŁ 7

Gdy weszliśmy do kuchni aż mnie przeraziło nigdy w życiu nie widziałam bałaganu. Zawołałam biednego Kazia, który od razu przybiegł, ubrałam go w szelki zapięłam smycz wzięłam Natha i wyszliśmy na spacer po parku. Cały czas szliśmy wtuleni w siebie. Puściłam Kazana żeby troche pobiegał a ja z Nathanem usiedliśmy na ławce. Zaczeliśmy się całować, nawet nie zauważyłam że pies siedział mi przy nogach. Dopiero jakaś starsza pani podeszła do nas.
  -Dzieci, nie w miejscu publicznym-powiedziała  
  -A co pani ma do tego-spytałam-To nasza sprawa co my robimy. 
  Nic mi nie odpowiedziała tylko odeszła może to i dobrze bo od razu bym na nią naskoczyła. Zapięłam Kazana i wróciliśmy do domu. Nathan dla pewności wszedł pierwszy, żebym nie dostała szoku.  
  -Dobra, czysto-powiedział a ja weszłam z psem. 
 Odpięłam Kazia i zdjęłam mu szelki. 
  -Mamy dom tylko dla siebie-powiedział całując mnie w polik. 
 -Oni tu są-oznajmiłam i otworzyłam drzwi od łazienki- Im nie można ufać. 
 -Mam pomysł będziemy oglądać horrory-oznajmił Tom wychodząc z domu. 
   -Jess to taoja sprawka i Alli?-spytałam 
  -No troche tak-powiedziała młoda 
 -Dobra odpuszczam-powiedziałam i pociągnęłam Natha za rękę-My zaraz wrócimy. 
 Poszliśmy do pokoju i mój chłopak zaczął się do mnie dobierać. 
   -Nath przyszliśmy się przebrać-oznajmiłam-TO jak sobie pójdą. 
 Przebraliśmy się w piżamy i zeszliśmy na dół. To przyniósł horrory: "Koszmar minionego lata", "Inni" , "Teksańska masakra piłą mechaniczną" , "Piła 1,2,3" . No nic najwyżej nie będę spała. 
  Zaczeliśmy oglądać filmy ja oczywiście cały czas wtulona w Natha i jego ręką zakrywałam sobie oczy. Ja nie moge oglądać horrorów bo mi na mózg pada i wszystkiego się boje. Po obejrzeniu wszystkich filmów co zajęło nam prawie całą noc poszłam do pokoju a Nathan za mną położyła się i nawet nie wiem kiedy zasnęłam. 
 RANO/POPOŁUDNIE: 
 Wstałam rozejrzałam się po pokoju nie było Natha, na biurku leżał mój kostium a na nim kartka:  
    "Jesteśmy przy basenie przebierz się i chodź do nas  
                                       Całuje Nath" 
 Zrobiłam jak prosił przebrałam się i zeszłam na dwór. Gdy zobaczyłam dech mi w piersiach zatkało co to za widoki. Kiedy skapnął się że się na niego pacze od razu do mnie podbiegł i przytulił. W basenie była wyczepista zabawa ja topiłam Natha Jess Toma a Alice Sive. Jay i Max wygrzewali się na słońcu. W końcu ja też wyszłam a za mną "Baby Nath". Wziął mnie na ręce i zaniósł  do domu. Gdy weszliśmy do mojego pokoju zaczął mnie czule całować....

Nathan Sykes of the Wanted 
tylko nie zaśnijcie podczas czytania do jest nudny!!!!!!



2 komentarze:

  1. Fajny jest co ty od niego chcesz .?!
    Pisz szybko następny <33

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zasnęłam
    to jest super
    i nie gadaj głupot że nudny kłamczucho perfidna
    zapraszam do mnie
    http://ineedyoutolie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń