czwartek, 5 kwietnia 2012

PROLOG

Jestem Alex niedawno skończyłam 18 lat, mam młodszą siostrę Jessice. Od kiedy pamiętam wychowywała nas ciocia i wujek z rodzicami widziałyśmy się tylko w weekendy. Miałam chłopaka Patryka, który zdradził mnie z moją koleżanką. W podstawówce byłam gnębiona, w gimnazjum się cięłam. Moją najlepszą przyjaciółką jest Alice znamy się od 11 lat. Z Jess jestem bardzo zżyta z ciotecznym rodzeństwem tak samo. Pamiętam, że moim marzeniem było mieć konia no ale nie mogę ponieważ mieszkam w bloku więc rodzice zapisali mnie i Jessice do stadniny koni. Tam przydzielili nam dwa ogiery Etoe (mój) i Noe(Jessici). Pewnego dnia gdy wróciłyśmy z stadniny odwiedził nas wujek i zapytał się czy chcemy na całe wakacje jechać z nim do Anglii, od razu się zgodziłyśmy. Od tego czasu moje życie bardzo się zmienia.   

ETOE  

        

NOE 

1 komentarz: