sobota, 5 maja 2012

ROZDZIAŁ 11

 -Mamo, tato co wy tutaj robicie?-spytałam zaskoczona. 
  -To-odpowiedziała mama i podała mi zdjęcie z parku kiedy Nath mnie przytulał-Co to ma znaczyć?? 
  -Nic-oznajmiłam 
  -Nic tak?Pakujecie sie i wracacie z nami-powiedziała 
 -Nigdzie nie jade jestem pełnoletnia,Jess zostaje ze mną-oznajmiłam 
   -Dobrze porozmawiajmy na spokojnie-powiedział tata-Thomas, Nathan kochacie nasze córki?? 
 -Tak-odp równo 
  -Julio-zwrócił sie do mamy-Są młodzi kochają się pomyśl jacy my byliśmy. 
  -No dobrze przepraszam-powiedziała. 
  -Kawy herbaty?-spytałam 
   -Ty chyba żartujesz-powiedział Tom-Jest za gorąco. 
    -Alex Tom ma racje idziecie sie przebrać i na dwór-oznajmiła mama 
   Ja z Nathanem ścigaliśmy sie do łazienki na górze a Jess i Tom na dole.Byłam na prowadzeniu ale w pewnym momencie potknęłam sie i chwile potem leżałam na podłodze. Nath wrócił sie do mnie i zaniósł do pokoju. 
  -Zamknij na klucz-powiedziałam. 
   Nathan wrócił do mnie i zaczął całować, powoli zdejmował mi koszulkę. 
  -Nath ja chciałam sie poprzytulać-powiedziałam-A nie robić TO. 
   Ten zszedł ze mnie i mocno przytulił. Spędziliśmy tak dłuższą chwilę, dopóki ktoś nie zaczął walić w drzwi 
     -Co?-krzyknęłam 
  -Co wy tam robicie?-spytała Alli 
   -Przebieramy sie-krzyknął Nath 
Po godzinie przebierania się i śmiania mój chłopak zniósł mnie na dwór. Położył mnie w cieniu pod drzewem na ręczniku a sam poszedł się kąpać. Po chwili wyszedł z basenu. Mokry wyglądał tak pociągająco. Podszedł do mnie  musnął moje usta i położył sie obok mnie. Po odpoczynku Nath poszedł do kuchni po picie. Długo nie wracał więc poszłam zobaczyć dzieje. To co tam zobaczyłam doprowadziło do potoku moich łez: Alli całowała się z Nathanem ja głupia mu uwierzyłam. 
   -Alex to nie taj jak myślisz-powiedział powoli do mnie dochodząc-To ona mnie całowała. 
  Spojrzałam na Alice na twarzy miała szyderczy uśmiech chwile potem wyszła. 


TYDZIEŃ PÓŹNIEJ: 
   Z Alli nie utrzymuje kontaktu a z Nathanem sie pogodziłam. 
    Siedzieliśmy i oglądaliśmy film ja tradycyjnie byłam wtulona w Natha i jadłam chipsy. Zaczęło mnie mdlić i pobiegłam szybko do łazienki, zwróciłam chyba wszystko co jadłam przez tydzień. 
   -Wszystko dobrze? spytał Nath 
   -Tak już ide-odp i idąc do salonu zahaczyłam o kuchnie i zjadłam słoik ogórków kiszonych co mnie zaniepokoiło. Po dokończeniu oglądania filmu poszliśmy spać . 
  
   RANO:  
 Wstałam po 10 szybko ubrałam sie i poszłam do apteki po test ciążowy. Gdy wróciłam do domu pognałam do łazienki i zrobiłam go . Odczekałam 10 minut i zobaczyłam wynik POZYTYWNY   
   -Jestem w ciąży co ja zrobie-pomyślałam. 
     Nagle do łazienki wszedł Nath i popaczył na mnie pytająco 
   -Jestem w ciąży-powiedziałam jeszcze bardziej płacząc 
   Nagle Nathan podszedł i mnie przytulił  
    -Poradzimy sobie-oznajmił i pocałował mnie -Chodź powiemy reszcie. 
   Weszliśmy do salonu gdzie cała ekipa siedziała i oglądała bajki. 
  -Mamy coś ważnego do powiedzenia-oznajmił poważnym tonem Nathan-Alex jest w ciąży 
   Wszyscy zaczeli nam gratulować 
   Około godziny 14 pojechaliśmy do lekarza oczywiście reszta też musiała jechać dowiedzieć sie jaka płeć. Ja z Nathem weszłam do gabinetu. 
    -Prosze się położyć-powiedział lekarz-Następnie podwinąć bluzkę 
   Zrobiłam jak mi kazano i poczułam zimne coś. 
   -Wiadomo jaka płeć-spytał Nathan 
   -Tak to chłopiec i dziewczynka-oznajmił lekarz-Będziecie mieli bliźnięta. 
  Po słowach doktora Nathan o mało co nie skakał ze szczęścia. 
    -Będziemy mieli bliźniaki-oznajmił przyszły tata tuż po wyjściu z gabinetu 
   -No młody od tej strony cie nie znaliśmy-powiedział Max. 
  Po wszystkim wróciliśmy do domu. Chłopcy z Kaziem i Jess do swojego a ja i Nath do Kaśki. Tuż po wejściu do mojego pokoju Nathan delikatnie położył mnie na łóżku i położył głowę na moim brzuchu. 
   -I co mówią do ciebie-zaśmiałam się  
  -Nie ale fajnie tak leżeć-oznajmił z uśmiechem na ustach 
Potem zaczął mówić że tatuś jest blisko że nas kocha. Z takim przekonaniem zasnęłam. 
   RANO: 
   Obudziłam sie po 9 z racji tego że byłam głodna. Zdjęłam ręke Natha z mojego brzuch i poszłam do kuchni. Robiłam właśnie jajecznice gdy poczułam dłonie "Baby Natha" na moich biodrach i pocałunki na karku. Przesunął mnie wyłączył gaz pocałował mnie 
  -Kocham was-powiedział i zaniósł mnie do pokoju....  
    
Nathan Sykes Nathan Sykes and Siva Kaneswaran of the boy band The Wanted seen leaving their hotel and greeting fans in Hollywood, California on April 9, 2012. 

Nathan Sykes - The Wanted Films a New Video 

Nathan Sykes - The Wanted Films a New Video 

Nathan Sykes - The Wanted Films a New Video   
Nathan Sykes - Nathan Sykes at the Social Security Office

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz